6 האירוחים הענקיים של אריק אנדרה ואמני היפ הופ

רן ברנע
לקראת ההופעה של אריק אנדרה בתל אביב בחמישי הקרוב, אספנו את הרגעים הגדולים שהקומיקאי מארח אמני היפ הופ שונים לתוכניותיו ההזויות. התוצאות שלפניכם קורעות מצחוק, ובאופן מפתיע - מוזיקליות במיוחד

דני בראון, אסאפ רוקי, אופן מייק איגל ועוד מתארחים לאתגר הראפר לוחם הנינג׳ה

אריק אנדרה הביא כמה מהשמות הגדולים בניו סקול בשביל לשחק משחק מיוחד – אתגר הראפר לוחם הנינג'ה. החוקים פשוטים: צריך לראפרפ בזמן שהולכים על עמוד עם כיסוי עיניים, ובדרך יש מכשולים שונים ומשונים – כמו בריכה מלאת נחשים, מלכודות עכברים, ומתאבק עצבני במיוחד. אמנם, אף אחד מהחבר'ה לא ניצח, אבל לפעמים הניסיון הוא כל העיקר.

פליינג לוטוס בודק את המייל שלו

המפיק הוירטואוז המכושף פליינג לוטוס הביא סט משוגע של בדיקת מיילים בשני לפטופים במיומנות רבה. אריק אנדרה וחניבעל ברס מתחרפנים, קריאות הקהל לא פוסקות, ופליילו כבר בזון, כשמכונת עשן מוציאה עליו אדים אינטנסיביים במיוחד. בסוף, אנחנו מובלים לקליימקס אלים ומפתיע במיוחד – אבל לא נהרוס לכם את ההפתעה.

פלייבור פלייב מקבל בעיטה בפנים

מה עוד אפשר לומר על פלייבור פלייב? האיש והשעון התארח לראיון מיוחד שבו עבר לא פחות מהתעללות. שאלו אותו שאלות הזויות, ניסו לחפון לו את החבילה, ומיד אחרי שאריק אנדרה התפשט מולו ונכנס לאמבטיה, חניבעל ברס הפתיע אותו ואותנו עם ימנית עוצמתית עד כאב.

אקשן ברונסון וקילר מייק עושים ראפ על הליכון

זוג הראפרים המחודדים וכבדי המשקל עשו תחרות ובה ניסו כמה שיותר לרפרפ בזמן שהלכו על הליכון והזיעו את חייהם למוות. למרות שכל מה שהם הצליחו להוציא זה ״יו״, בסוף כשהגיע מישהו שהציע להם מגש של דונאטס – הם העיפו אותו לכל הרוחות. תמיד חשוב שתהיה שליטה עצמית.

טי פיין עם להקת הבית

אבי האוטוטיון והשליטה הווקאלית קפץ לאירוח אצל להקת הבית של אריק אנדרה, והפגין וולגריות שגם לא תבייש את אנדרה עצמו. הוא גירבץ, פלט, עשה תנועות מוזרות, והוציא עם להקתו סאונדים בזויים במיוחד שנשמעים כמו סאונדים ג'אזיים של נאדים. הכל הסתכם נהדר בנסיון המהמם שלו לשיר את ההמנון הרשמי של ארצות הברית.

האירוח של טיילר דה קרייאיטור

אנחנו לא בטוחים איך אפשר לתאר את האירוח של טיילר ושאשכרה תבינו אותנו, אז בוא ניתן לסרטון לעשות את שלו. רק נציין – טיילר הוא אחד האורחים היחידים שיכולים להתחרות על אמת עם אנדרה מי מביניהם יותר לא שם זין.

אריק אנדרה יופיע בתיאטרון הגשר בתל אביב ביום חמישי, ה-29 לחודש. לקניית כרטיסים לאירוע